onsdag 8 februari 2012

sömn, paket & viktminskning :)

Har svårt att sova som vanligt, kommer bli knäpp om det fortsätter såhär. Jag behöver min sömn!

Idag fick jag ett paket från skruvat.se! Nya värmeelementet till bilen, det var väldigt snabb leverans, bara en dag.
Så nu är det bara att försöka ta en dag o byta elementet i bilen, så det slipper blåsa glykol på framrutan så man ser vart man kör :)
Får väl se när det blir.
Det kommer göra väldigt ont och lär ta lång tid för mig nu med ryggen, blir att planera och ta det när jag vet att ja ej behöver bilen på några dagar. Risk att det kan ta dagar, beroende på värken. Normalt tar de väl typ 30min o fixa, men väldigt obekväm ställning..


Jag vägde o mätte mig igår....
Sedan 14/1 fram tills igår 7/2 så har jag minskat 2,9kg i vikt! :)
Har även minskat -2cm bröst, -3cm midja och -2,5cm höft.

Är nöjd med det resultatet, hoppas det fortsätter så. Men är långt kvar till målet!
Bara synd att jag inte klarar att motionera mera, då skulle jag minska snabbare!

I morgon ska jag hämta barnen på dagis vid 2, sen åker vi till Ölme o gratulerar mamma som fyller år.

I morgon har jag även använt tandblekningen jag vann i en vecka, bara 1 vecka kvar av behandlingen.
Men än ser jag ingen skillnad, tveksam om det funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar