måndag 27 februari 2012

Måndag


Idag har jag varit hos mitt ex o nattat barnen, då hon var till ridskolan.
Barnen är goa som vanligt, bara ja kommer in så är det direkt massa kramar o sen ska man följa med dom in till deras rum o leka :)
Tog lite tid innan de somnade idag, var mkt bus i sängen!
Blev massa godnatt kramar oxå innan de somnade.
Nu är det bara att vänta tills i morgon em, barnen kommer hit efter dagis så då blir det med lek o mys :)

Var så sugen på pizza idag, så åkte o köpte en hawaii förut, varit sugen på pizza i flera veckor. Tyvärr var det inte så gott. Tyckte inte om skinkan, smakade lite konstigt, eller så är det bara jag som inte gillar skinka så mkt :)
Nästa gång blir det kebabpizza! Mkt godare :)

Nån av katterna mår dåligt oxå, tror det är Ozzy. I morse låg det en spya i barnrummet o nu ikväll när ja kom hem låg det en spya i hallen... Hoppas han mår bättre snart!

Nu ska jag ta en smörgås o lägga mig i soffan o kolla lite tv, sen är det dags att sova!


 
Nathalie & Josefine


 
Nathalie dansar lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar