söndag 19 februari 2012

Lördag

Även lördagen spenderades i Ölme med barnen.
Men idag blev det inget lek ute, regnat hela dagen så vädret var för dåligt för att åka pulka, tyvärr..
Nu är snön snart borta, men kanske kommer mer nångång, barnen får vänta tills dess! :)

Kl är 4 på morgon, kan ej sova.
Barnen kommer hit runt halv10, hoppas ja kan sova ett par timmar innan dess iaf.

Fick idag reda på att jag vunnit en tävling! :)
Vann en Samsung kompaktkamera värde ca 700kr!

Har velat haft en kompaktkamera länge, men ej haft råd att köpa en.
Är mycket smidigare att ta med sig i fickan istället för att släpa med systemkameran om man ska åka iväg nånstans.
Men korten med systemkameran blir såklart mkt bättre än med en kompaktkamera, men de duger nog.
Enkelt o smidigt att ta med sig iaf om man ska nånstans.
Hoppas att den funkar bra, ska hämta den på tisdag!

På tisdag är det även dags för ett besök på smärtcentrum, hoppas de är bra o hjälpsamma där...

Min viktnedgång funkar än, sakta men säkert!
De senaste veckorna har jag gått ner 1,15kg i veckan. Bara ca 20veckor kvar tills mitt mål :P
Skulle gärna blir av med några kg lite fortare, 2-3kg per vecka vore perfekt!
Får jag bättre smärtlindring så kanske jag orkar med lite mer motion o övningar/träning så då skulle de nog gå bättre... får se vad de blir.


Nu ska ja försöka sova igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar