fredag 3 februari 2012

digitalbox & sömn...

Blir så jävla trött på min digitalbox!
Igår var det på inspelning på kanal 5 o tv4, båda kl 20-21.
Inget av programmen spelade den in....

Har lust att slänga ut skiten! Men då kan jag inte kolla på tv.......

Har en väldig huvudvärk nu, spränger massor...
Är ju redan massa värktabletter i kroppen, så ingen ide att ta mer för huvudvärken..

Den senaste veckan har jag haft väldigt svårt att somna även fast jag varit väldigt trött, har legat vaken i flera timmar. Klockan har varit bortåt 5tiden innan ja lyckats somna...

Inatt(i morse) somnade jag halv 7 och vaknade kvart över 9 när barnen kom hit...
Har grym huvudvärk o mår lite illa, är väl pga brist på sömn....

Behöver komma på någon present oxå till mamma som fyller år den 8e, inte många dagar kvar..
Ska höra med syrran om hon tänkt på nåt, enklare att köpa tillsammans än var för sig.
Fast denna månad ligger jag minus på kontot efter räkningarna var betalda, så får inte bli nåt dyrt.
Som tur var så har ja iaf lite sparat så jag kan köpa mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar